1.Kui te kutsute meid liigutama oma arvutit, jätke oma
masin kindlasti poole tonni postkaartide, beebipiltide, pehmete
mänguloomade, kuivatatud lillede, keeglitrofeede ja laste
joonistuste alla maetuna. Meil endal isiklikku elu ei ole, nii et
meid liigutab, kui saame heita pilku teie omale.
2. Ärge jumala eest kirjutage midagi paberile. Mitte kunagi. Me
võime kõiki veateateid siitsamast tagasi kerida ja üle vaadata.
3. Kui IT isik ütleb teile, et ta tuleb kohe kohale, minge
kindlasti kohvi jooma. Sel juhul pole teid seal, kui on vaja teie
parooli. Meile pole see mingi probleem hoida meeles 300
screensaveri salasõna.
4. Kui te helistate meile, teatage mida te teha tahate, mitte seda,
mis teid selle tegemisel takistab. Meil pole vaja teada, et te ei
saa oma maili lugeda kuna arvuti töölegi ei lähe.
5. Kui IT tugi saadab teile väga tähtsa e-maili, kustutage see
otsekohe. Me vaid testime.
6. Kui IT isik sööb oma laua taga, tulge ikka otse sisse ja laduge
oma probleemid lagedale. Me eksisteerime vaid selleks, et
teenida.
7. Kindlasti saatke tähtsad kirjad suurtähtedega. Meiliserver saab
sellest aru ja märgib ära, et tegu on kiirsaadetisega.
8. Kui paljundusmasin ei tööta, kutsuge ikka arvutitugi. Seal sees
on ikkagi elektroonika ju.
9. Kui teie arvuti annab kodus veateate 'NO DIAL TONE', kutsuge
arvutiabi. Me võime teie telefoniliini sealsamas korda teha.
10. Kui teil on vaja lahti saada tosinast vanast arvutikuvarist,
kutsuge
meid. Me kogume neid.
11. Kui teie arvutiga on mingi probleem, jätke kiri mõne IT
tegelase lauale, jättes lisamata oma nime, telefoninumbri ja
probleemi kirjelduse. Meile õudsalt meeldivad mõistatused.
12. Kui IT isik ütleb teile, et arvutikuvaritel pole kassette,
vaielge kindlasti vastu. Meile meeldib hea vaidlus.
13. Kui IT isik ütleb teile, et tuleme kohe kohale, vastake salvava
tooniga: "Ja mitu nädalat see kohe teile võtab?" See motiveerib
meid.
14. Kui printer ei prindi, saatke töö 20 korda uuesti talle.
Prinditavad dokumendid kaovad sageli mustadesse aukudesse.
15. Kui printer ei prindi ka peale 20-ndat korda midagi, saatke
dokument kõigile 68-le printerile firmas. Üks kindlasti peab
töötama.
16. Ärge mingi hinna eest jätke kunagi tehnilisi termineid meelde.
Me teame täpselt, mida te mõtlete lausega: "Mu asjandus lendas
õhku."
17. Ärge kasutage online abi. Need on tossikestele.
18. Kui hiirejuhe ajab teie raamitud koerapildi pidevalt pikali,
siis tõstke arvuti kast üles ja toppige kaabel sinna alla.
Hiirejuhtmed on disainitud talumaks 20kg masinaid enda peal.
19. Kui tühikuklahv ei tööta, ajage see mailisüsteemi uuendamise
kaela. Tegelikult meeldib klaviatuuridele, kui nende sees on pool
kilo leivapuru ja äralõigatud sõrmeküüsi.
20. Kui saate teate, mis küsib "Are you sure ...?" klikkige
viivitamatult "Yes" nuppu. Põrgu päralt, kui te poleks kindlad mida
te teete, te ju ei teeks seda niikuinii?
21. Kui te leiate, et IT isik oma laua taga räägib telefonitisi oma
pangaga, istuge kutsumata tema laua serva peale ja jõllitage, kuni
ta toru hargile paneb. Tegelt meil pole ju mingit raha, millest
rääkida.
22. Kasutage vabalt selliseid väljendeid nagu "Ma ei jaga midagi
sellest arvutite jamast". Meid ei kõiguta üldse, kui meie
professionaalse ekspertiisi ametit nimetatakse jamaks.
23. Kui teil on vaja vahetada printeri värvikassetti, kutsuge IT
tugi. Värvikasseti vahetamine on äärmiselt keerukas protseduur ja
Hewlett-Packard soovitab seda läbi viia vaid magistrikraadiga
tuumafüüsikutest professionaalide poolt.
24. Kui te kedagi riiklikust andmebaasist üles ei leia, helistage
meile.
25. Kui teil on vaja oma vana arhiivi lahti muukida, kutsuge IT
tugi. Meile meeldib häkkida.
26. Kui teie arvutiga on midagi viga, laske oma sekretäril meile
helistada. Meile meeldib väljakutse, mida vahendab kolmas osapool,
kes asjast mitte midagi ei tea.
27. Kui te saate 30Mb (suure) filmifaili, saatke se kõikidele
maili-manusena (attachmendina) edasi. Mailiserveris on tavaliselt
väga palju vaba ruumi.
28. Mingil juhul ärge jaotage suuri printimisdokumente väiksemateks
juppideks. Äkki keegi jõuab vahepeal ära saata mõne memo sinna
vahele.
29. Kui IT isik astub lifti, lükates enda ees käru 600 000
väärtuses arvutitehnikaga, küsige valjul häälel: "Tule taevas appi,
te võtate lifti, et minna 1 korrus ALLA !?!" See on meile vaid
järjekordne kiitus.
30. Kui te oma autovõtmed ära kaotate, saatke e-mail tervele
firmale. Meie firma inimestele meeldib teada, mis parasjagu teoksil
on.
31. Kui te juhuslikult kohtute mõne IT osakonna isikuga laupäeval
toidupoes, ärge jätke kasutamata juhust küsida mõni arvutialane
küsimus. Meile meeldib töötada ka nädalavahetusel.
32. Ärge vaevuge meile teatamast, kui te arvuteid ringi liigutate.
Arvutite nimed on pelgalt kosmeetiline omadus.
33. Kui te oma koduarvuti toote IT kontorisse parandamiseks, jätke
kindlasti kogu dokumentatsioon koju. Küll me need draiverid ja
seadistused kuskilt üles leiame...
Kommentaare veel ei ole.
Lisa kommentaar, ole esimene!