EESTI MERENDUSE 100 AASTAT
66, Põlva, Εστονία

Enamik uute laevade ehtamiseks kuluvast rahast saadi pangalenudest.üldse telliiti kaksteist uut alust:5 kaliningradist,5 Hollandist ja 2 Hispaaniast.Laene võeti Inglismaa,Saksamaa ja Soome pankadest.Vastalt laevehitusprogammile  saadi 1996.aastal kätte kaks uut laeva:Hollandis ehitatud segalstilaevad Kalana ja Muuga.Peatselt olid tulemas ka konteinerlaevad Kainingradist ja Hispaainast.Kõik merelaevnduse uued laevad muretseti merelalvannuse arengusuundi arvestades..Senini olid tulusad olnud peamiselt puistlastilaevd,mile veoturg oli aga küllaltki ebakindlaks.Meelaevanduse uued laevad sobisid kaubaveoks eriti lähiliinidel..Nende kõge jääklass lubas töötada ka talvel,samuti sai nendega veda külmkonteinerid.Suuri probleeme oli uues olukorras ka laevade opereerimisega.Varem veeti Nõukogude Liidu ekspordi-impordi kaupu Läänw-Aafika liinidel-punast puud,kakaoube.Uues olukorras veeti kaupu Lääne-Euroopsst ikkia endiselt Lääne-Aafrikasse,kuid nüüd tuli osaleda üldise konkuretsis.võitlus käis vaid vähese vaba turuosa pärast,mis moodustas umbes 20% kaubaveudest.

 
Σχόλια

Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια.
Πρόσθεσε ένα σχόλιο για να ξεκινήσεις τη συζήτηση!

Blog
Τα blogs ενημερώνονται κάθε 5 λεπτά