Дневники

Vuiff ja lännu ta ongi.

06.11.2008
44, Тарту, Эстония

Nahkhiired ripuvad reas,järsku on üks pulksirge.Teine nahkhiir karjub:``Vaadake Mihkel minestas!`` :D

Kutsikas, kes kinda surnuks nässutab.Tapab ära kinga.Rebib tualettpaberi rulli ribadeks.Ja põgeneb kilomeetri kaugusele kui hiirt näeb.

44, Тарту, Эстония

Aga meie saame homme Kuusepuu,just praegu teen sellejaoks palju ruumi.Siis on ikka Jõululõhna ka toas ja noh lapselgi hea vaadata,sikutada ja okkaid möda tuba laiali tassida.:D Võttes arvesse,et minu jõulud sel aastal pisut nukrad tulevad kuna üks katkine Kiku tõmmati suust ja asi ei taha kohe kuidagi paraneda ,,avan siiski,et ühinen oma õe Monaga.Raputan kah linna-lumeriismed pufaikalt ja maale,, edasi põdema.

04.04.2008
44, Тарту, Эстония

Võistlus jätkub.Kõikidest paljudest ülesannetest jääb vaid 2 veel homseks tapeet ja vabatehnika...sest omme on viimane pääv eks sis paistab kes võidab kotitäie auhinda,kellest saab Eesti Maaler 2008.Mu fännklubi suurenes ka pisut.Peale tööpääva 6;30 läksime tüdrukutega linna pele kolama,hähh eksisime ää Hesburgerit otsides.Rändasime kuhugi palti jaama,haisva trolliga mustamääle-lõpppeatusse,bussiga kesklinna tagasi ja lõpuks saime süüa kah.jällegi bussi ja lasna poole.Hotelli jõudsime 10;35.Rebime omme sis lõpuni.hoiame peialt.

A meie nüd kalale.Õnged ammu ostetud ja karbike ussi-jussikesi,väike kuivtrenn juba tehtud ja kui muud ei saa sis kassikala saab ikka.

03.04.2008
44, Тарту, Эстония

Möni asi ajab ika upakile küll.Uhkus,

No... sähh nüüd ja Vanajumal  viskaski  kaks supilusikat  rohkem lund alla kui eelmine päev.Eks katsu sa sellest lumememme voolida.:D

44, Тарту, Эстония

Ei no suhteliselt tasavägine,võistlejad rabavad ,mõnigi äpardus on maalreid juba kimbutamas käind ja üks käputäis külastajaid uudistamas.Lõuna teeb Ehitusmess  meile välja,milles sain suppi  vaid nuusutada.Aeg sai otsa.A mis sa tahad saada,kaks pääva pärast on ka meie kui võistlejate tulemused näha.Aaga fännklubi on veel puudu.Noh hotelli kohta...selline koonerdamine-telkul pole häält,radikad on külmad,sokke kuivatada vot ei saa.A noh...on laululava ja taustaks meri.Natuke sõitsime tallinna pääl bussiga kah,on ikka röövlid,,pilet bussist 20 EEK ja 90 pääva pilet 1100 eeku.